• Pixabay.com

Uitgever van Haarlems Weekblad houdt groot lezersonderzoek

HAARLEM Lokaal nieuws leeft. BDUmedia, uitgever van onder meer het Haarlems Weekblad, is er van overtuigd dat u, onze lezer en adverteerder, ook nu en in de toekomst geïnteresseerd bent en blijft in wat er lokaal allemaal speelt. 

Maar de wereld verandert. Papieren kranten worden steeds minder gelezen en digitale bronnen hebben inmiddels een onvervangbare plaats in ons leven ingenomen. Nieuws halen we allang niet meer alleen maar uit de papieren krant, maar overal vandaan, en op elk moment van de dag.

PRETTIG Het Haarlems Weekblad wil graag zijn waar u zich bevindt en melden wat u wilt weten. Maar de vraag is: waar en wat is dat precies? Hoe slagen wij er als krant in het nieuws te brengen op het moment en de manier waarop dat voor u het meest prettig is?

Om op deze en andere vragen een antwoord te geven, gaan we een lezersonderzoek doen. We vragen lezers een dag lang te laten weten hoe en wanneer ze behoefte hebben aan lokale informatie. Dat kan gewoon, lekker makkelijk, via whatsapp. Zo hopen we inzicht te krijgen in wat onze lezers willen weten en hoe ze die informatie tot zich willen nemen.

CADEAUBON Wilt u ons helpen bij het bij het realiseren van een gezonde toekomst voor lokale journalistiek? Deelnemers maken kans op een cadeaubon van Bol.com ter waarde van 25 euro. Aanmelden kan via deze website