• Foto's: Laurens Bosch
  • Foto's: Laurens Bosch
  • Foto's: Laurens Bosch

Keukenbrandje in flat

Haarlem - In een flatwoning aan het Vlielandhof is dinsdagavond brand uitgebroken. De bewoner zou een pan met spaghetti op het vuur hebben toen ze in slaap viel. De hulpdiensten werden vlak na 22:00 uur gealarmeerd. In eerste instantie was er verwarring in welke flat de hulpdiensten moesten zijn.

Toen de goede flat was gevonden, was de brand snel uit. Een ambulance kwam ter plaatse om de man te controleren. De brandweer heeft het complex geventileerd, waarna zij terugkeerde.